ska vi slå våra kloka huvuden ihop?

Jag fyller år nästa vecka (inget speciellt, knappt värt att nämna, alldeles för många år, bara), och tanken är att jag ska bjuda hem systrar och vänner. Men har jag inget fika att bjuda på, så är risken överhängande att dom behåller ev. presenter, vänder på klacken och går. Så min fråga till er är denna: har någon någon bra idé om vad jag ska bjuda på? Jag försöker undvika vitt bröd (dvs vetemjöl), annars hade något bakat varit självklart, men vad ska jag hitta på utan mjöl? Fruktsallad är en tanke, och vad jag kommer att erbjuda om jag inte hittar på något bättre, men det vore trevligt med något lite roligare. Kan någon hjälpa mig?

Och så en liten rad om kommande val - har ni minsta intresse av djurrätt, rösta INTE borgerligt. Alliansen har lovat att Djurskyddsmyndigheten kommer att försvinna, minkarna kommer att bli kvar i sina burar, och veganer ska inte ha några lagliga rättigheter att äta veganskt i skolorna. Gå in på
Förbundet Djurens Rätt och läs mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback