när jag inte är här...

och, för att vara ärlig, så är jag inte här så där väldigt mycket ibland, så bloggar jag på min andra blogg, malinmaskros. Den är mest dedicerad till mitt kreativa jag, och till min enorma förälskelse i Japan. Gå gärna in och kolla om ni vill ha en dos av mig, och den inte nödvändigtvis behöver vara av vegansk art. Själv fuskar jag sorgeliga nu, i värmen hägrar mjukglass med saltlakritsströssel, och med min dåliga ekonomi så äter jag ibland vad jag blir bjuden på (dvs vegetariskt i stället för veganskt). Jag känner mig som en total förrädare, och en jätteskurk, men när magen kurrar, så är det ibland svårt att hålla på sina ideal. Vill ni läsa om/av trofastare veganer under tiden, tills jag är tillbaka i gammal god form, googla på vegan/veganism - ni får massor av träffar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback