hur ska jag göra med bloggen?

Jag vet att ni är många som är inne och läser utan att kommentera, men nu måste ni faktiskt - era kommentarer kan påverka hela min blogg!

Jo, så här är det: eftersom jag har 5 bloggar (fyra aktiva), så blir det lätt så att jag är aktivare på en blogg, och tystare på en annan. För mig har det känts naturligt att göra så, att dela upp bloggarna i olika teman - jag har en blogg för det jag målar, en om inreding, en om kläder, en om veganism och djurrätt och en om stickning (det är den som är tyst nu).

Min fråga till er är som följer: vill ni fortsätta att läsa en ganska segregerad blogg, även om det innebär att det är glest med inläggen ibland? Eller vill ni att jag ska prova att föra ihop alla bloggarna till en och samma, och därmed få mycket att läsa?

Jag ger er helgen att komma med era åsikter, och så fattar jag beslutet på måndag (eller söndagkväll). Och om ni inte säger nånting, så kan ni inte komma och ha en massa åsikter sen heller, vet ni!

Kommentarer
Postat av: Anna Kittybloggarn

Jahaaa!! Har du flera bloggar. Det visste inte jag. Jag slank in här via Underbara Clara tror jag. Jag tycker du kan slå ihop dina bloggar. Jag gillar blandade bloggar och skulle nog gärna läsa om ditt måleri och stickning och annat också. Rent generellt som bloggläsare sållar man ju ändå många inlägg. Jag läser via google reader.



Lycka till!

2009-05-29 @ 21:29:56
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Jag läser två av dina bloggar, de andra två har jag missat; stickning och djurrätt som jag båda två tycker är intressant att läsa om.



Jag lockas mest av förslaget med en integrerad blogg, det är trevligt att komma in och se nya inlägg och sedan tycker jag att det är trevligt med blandning. Du kan ju alltid kategorisera inläggen i de fyra ämnena om du ändå vill ha en uppdelning.

2009-05-29 @ 21:48:52
URL: http://www.lukten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0