strumpor och väskor

Förra veckan sorterade jag småtextil ett par dagar (accessoarer och dukar o dyl), så jag hittade en massa strumpor (sådana man använder till höfthållare - tanken att det ska bli mycket sånt när jag gått ner i vikt), och så två par (oanvända!) trosor i burlesk-stil - nylon, tyvärr, men väldigt snygga. Idag sorterade jag väskor, och hittade några väskor (både äldre och yngre), bland annat en, som jag håller på att försöka ta reda på om det är en äkta Chloé Paddington. Den kändes väldigt dyr när jag höll i den, lädret är smör-mjukt, och den känns helt enkelt lyxig. Men när jag googlar, så ser jag att det finns en hel del bra kopior också. Men jag ska kolla efter den här check-listan, är den äkta, då är den tagen, är den fusk, ja, då ska jag fundera lite på den. Den är snygg, men ganska tung, den kostar säkert 70 kr eller så - för dom pengarna kan jag få många andra roliga saker i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0