ramlade jag måhända ner i en färgpyts?

Ju längre jag har på mig min Kenzo-klänning, desto mindre märklig känns passformen - riktigt bekväm är den faktiskt! Så pass bra känns den, att jag inte kan vänta med att använda den tills jag har tvättat - några små fläckar står jag ut med en liten stund, jag ska kolla efter en tvätt-tid ikväll. Idag kommer jag definitivt att synas - klänningen är randig i rött/blått/rosa/grönt, jag har satt på en rosa/grön blombrosch (för att mycket inte är nog!), mina skor är knallcerise och -turkos, och så min Le Sportsac uppå det - ljusblå med en miljon fåglar (ungefär). Jo, idag syns jag...



Känns skönt att veta, att vikten faktiskt inte är konstant - vid den här tiden nästa år kommer jag att väga betydligt mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0