le sportsac

Jag har hittat en ny favorit sedan jag börjat på Myrorna, eller snarare den senaste veckan. Det är egentligen inte min stil, eller snarare inte min stil som jag önskade att den var - på många sätt vägrar min hjärna att bli vuxen, och väskor med barnsliga motiv är ett av dess utlopp. Jag har köpt flera väskor på Dona´s på St Paulsgatan på Söder (dvs kawaii), och nu har jag lagt undan en Le Sportsac på Myrorna. Jag ångrar lite ett par som jag släppte iväg (med motiveringen att de inte är min stil) - jag tröstar mig med att det säkert kommer flera.

Le Sportsac har bland annat samarbetat med tokidoki (den väskan jag lagt undan är en stor blå med fågelmönster):


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0