det här med vikten...

Det har inte funkat så bra med viktväkteriet på ett bra tag, vilket kanske märkts här också (dvs - inga nyheter är dåliga nyheter). Jag har börjat ett viktminskningsprogram hos Karolinska Sjukhuset, men kom idag fram till att det förmodligen är lika dödfött - jag klarar helt enkelt inte av att gå ner i vikt på egen hand. Så jag har sagt till att jag vill bli överförd till kön för gastric binding i stället - jag tror att en operation är det enda sättet som jag kan gå ner många kilon, och hållbart. Jag vill inte bli opererad riktigt än, jag vill vara här på Myrorna ett tag och samla på mig kläder, men sedan ser jag fram emot att gå ner en massa i vikt, och snabbt dessutom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0