det där med humör...

Jag hade en riktigt dålig dag en stund (pengar, eller snarare bristen på dom, och hur långt det är tills jag får några), men så ringde syrran och sa att en kund avbokat, så hon hade tid med mig. Så nu sitter jag med (fortfarande blött) nyfärgat hår, första steget mot blont hår. Det är inte ljust nu, men betydligt ljusare än tidigare (som var en nästan svart, med en dm utväxt). Och hon lyckades få färgen ganska kall och "grå", trots att hon sa att det förmodligen skulle bli ganska guldigt (jag vill absolut inte ha guldigt, eller ännu värre - gult), så jag tror att det blir bra. Som sagt, det är fortfarande blött. Så för en liten stund har jag (nästan) glömt bort dom jäkla pengarna. Hoppas att jag hinner få innan personalköpet om drygt en vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0