hittills...

... har det gått väldigt bra, på fyra veckor har jag gått ner 4,4 kg, vilket är över förväntan. Jag vet att man inte ska gå ner för fort, och att det är bra om det går sakta (för huden och för hjärnan), men jag kan inte låta bli att glädjas när kilona smälter bort som glass i solsken. Jag kommer redan i två kjolar som var som korvskinn för en månad sedan! Och jag her en hel påse med kläder jag kan ha om 10 kg, så förhoppningsvis till hösten/vintern. Vilket passar väldigt bra, då det är mest höstkläder.



(om någon undrar vad stjärnan gör här - inom viktväktarna får man en liten stjärna inklistrad i vv-boken för vart tredje kilo man går ner, så jag kommer att ha med en lite stjärna här när jag gått ner tre kg till)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0