shopping light

Jag var in till Stockholm, och på intervjun. Det är så svårt att säga hur det gick, jag gjorde mitt bästa för att framstå som den bästa kandidaten för jobbet, nu är det bara att hoppas att dom håller med mig!

Jag åkte tidigt för att vara på den säkra sidan (med SL-strejk och allt, så ville jag inte riskera att komma för sent), så jag hade några timmar på stan att fördriva. Jag köpte en jättesöt, oanvänd (eller i det närmaste) klänning för 50 kr, jag tror att det är 40-tal, en mugg på Indiska för 25 kr och ett hekto av mitt favoritte (som är riktigt svårt att få tag på söder om Jämtland), och innan jag åkte från Nynäs, så köpte jag två flaskor till av mitt nya favoritnagellack för 10 kr/st (Depend nr 83 - det är på utgående, så vill ni ha det mest perfekta nagellacket på länge, slå till omedelbums!). Vad sägs om den budgetshoppingen!


Bollywoodmugg med Brunkullate - spana in dom tjusiga naglarna också!

Jo, det blev ett hårspänne för en tia också:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0