made with love by hannah

Förutom att jag är väldigt förtjust i vintage och rockabilly, så gillar jag verkligen kläder med en känsla av Alice i Underlandet - jag tycker om när det är surrealistiskt (men inte japansk haute couture) och sagoboksaktigt och med folkvisekänsla. Alltså kan jag inte annat än älska made with love by Hannah, och jag kommer absolut att köpa en eller ett par av hennes kjolar när jag når målvikt (om det är någon som undrar hur det går med det, så går det långsamt - jag har hållit på med samma kilo sedan i midsomras - tyder på att jag inte tar mina points på like storta allvar som jag borde).
Feast your eyes on dessa godingar!



Kommentarer
Postat av: Parkiz

sjukt fina kjoltyg!

2008-07-28 @ 15:27:10
URL: http://egosumsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0