kanske inte helt omöjligt, ändå!

Jag hade ju 5 kg till jul som mål, för sådär två månader sedan. Det har ju gått sådär, jag kag säga - det blev i stället två kilo plus. Men ändå finns chansen att nå målet. Hur är det möjligt, kan man fråga sig. Jo, de senaste två veckorna har jag jobbat på hunddagis, med 2 timmars promenad varje dag, vilket har gjort att jag gått ner ca 3 kg den här veckan. Nästa vecka går jag upp till heltid, vilket gör en timmes promenad till, varje dag. Har jag tur, så försvinner 3-4 kg till till jul, och så är målet nått. Men det blev inte -5 kg till jul, det blir i så fall -7 kg, och detta på 2-3 veckor... Jag kommer i min gamla vinterjacka nu - den är tajt, men går att knäppa, och är absolut användbar. Bra värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0