jag gillar kläder igen!

Eftersom jag börjar bli lite mindre tjock, så kommer intresset för kläder tillbaka - som alltid! Vilket betyder att det kanske kommer att skrivas här nån gång ibland också! Jag gick ner sådär 3,5 kg förra veckan, den här står det mer stilla, jag tror att jag har gått för mycket (ca 3 timmar om dagen) och ätit för lite (jag har haft problem att komma upp i mina points). Jag är ledig de kommande två veckorna, till den 7 januari, jag ska försöka balansera upp det lite under den tiden. jag måste absolut fortsätta att promenera, men kanske inte fullt så mycket, och jag ska äta upp alla mina points. Jag kanske inte når två-siffrigt till jul, men kanske till nyår? Kanske viktigast av allt - jag märker det på kläderna! Sånt som varit tajt börjar få rörelseutrymme - fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0