en råtta sprang över vägen...

Det ska ju vara otur om en svart katt springer över gatan framför en (Jag är så vidskeplig, så det tror jag nästan på. Eller förresten, jag väljer att inte tro på det, för jag blir glad av katter, vilken färg dom än har!). Då kan man fråga sig vad det betyder om en råtta springer över gatan framför en. Detta hände på väg till tunnelbanan i Kista idag, rätt oväntat. Eftersom jag älskar råttor, så tyckte jag att det var rätt kul, och försökte se vart den tog vägen, men det hann jag inte. men vad tror ni, bra eller dåligt omen?

Kommentarer
Postat av: Mattias Lindblad

Det är ju inte ofta man ser en råtta springa över vägen så det borde bringa tur. Sen att du älskar råttor måste ju betyda att du kanske skall skaffa dig en råtta? Eller vad tror du? :)

2008-08-26 @ 14:43:49
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/
Postat av: maximalin

Jag har faktiskt haft råttor, och har funderinga på att skaffa igen. Nackdelen är att dom lever så kort tid, tre år, högst, och det börjar bli jobbigt när mina djur dör för mig...

2008-08-26 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0