källsortering

Från och med den här veckan sorterar jag kläder på Myrorna, vilket är både bra och dåligt. Bra: jag får tillgång till kläder vid själva källan, och det är ett av de mindre tråkiga jobben här. Dåligt: jag får tokont i ryggen (det går förhoppningsvis över efter ett tag), och jag har inte plats för mer kläder i min låda. Jag lyckades klämma i en hög idag (bla en randig Marimekko-tröja - jag älskar randigt), men tvivlar på att något mer går i, eftersom lådorna måste få att stänga platt.

Mitt hår torkade (förstås) igår, och det känns bra. Inte speciellt ljust, och det drar åt rött i topparna (pga den tidigare mörka färgen), men det känns som en bra början. En bra sak - även om skillnaden inte är så stor mot förut, så märks det i jämförelse med ögonbrynen - dom syns faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0