i väntans tider

Nu ligger min påse med personalköpet klar på jobbet, imorron eftermiddag är det köpdags. Det blev mindre än vad jag hade trott, när jag först packade den, så packade jag 2 kg för mycket... Så jag fick prioritera, och prioritera om. Men det här blir det den här gången (bild kommer imorron): Kenzo-klänning, guld-träskor, svart/vit-randig tröja, en BH, en påse med tygband, glitter, fjädrar mm (till mina chunkies), tre väskor (varav en Le sportsac, en Jenny Hellström och en äldre med rosor), en sjalett... Det kan ha varit något mer, men detta är vad jag minns. 250 kr kommer kalaset att gå på, helt ok! Men jag fick inte plats med en enda av de gamla klänningar/blusar/kjolar jag samlat på mig. De flesta av dom är ganska lätta, så jag skulle få med många i ett köp. Det får bli nästa gång, eller gången därfter. Det är faktiskt personalköp varannan vecka, och jag har sex månader på mig att handla. Jag ska dock försöka att inte samla på mig mer saker kommande två veckor - det syns knappt i min låda att jag plockat ur kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0