huvudpynt

Jag älskar hattar (även om jag aldrig använder det - jag tycker att jag mest ser dum ut i hatt), och att se fina hattar på folk gör mig alltid glad. En liten minihatt jag sett på ett par bloggar, är minibaskern. Otroligt smart liten idé, otroligt tjusigt. Man kan köpa en egen liten minibasker här, för 100 kr inklusive frakt (jag läste i en blogg att man kan beställa på svenska!), och hon har dessutom andra kuliga stickade accessoarer. Men jag funderade - jag har stickat i hela mitt liv - hur svårt kan det vara att sticka en egen basker? Borde ju gå på ett kick! Jag uppdaterar om mina eventuella framsteg - om inte annat får jag väl offra en hundralapp - man ska ju sponsra andra kreatörer!

 
 

(den nedersta är virkad, och tydligen härifrån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0