dollydagger

Tycker ni som jag om 50-talskläder, så måste ni kolla in web-shopen DollyDagger - underbara, underbara kläder, och faktiskt upp till större storlekar också, hur bra är inte det? Jag vet inte om ni visste, men alla klädintresserade människor är inte i storlek mini. Oerhört frustrerande kan det vara, när man måste nöja sig med H&Ms, Lindex eller Kappahls tantkläder, vilka ofta är de enda som går att få tag på, om man inte vill punga ut med dom stora pengarna. Och om man som jag helst handlar vintage, då är det ofta helt hopplöst. Så när man hittar butiker som DollyDagger, med underbara kläder i plus-storleker, visst får man bli glad då?

  

  


Kommentarer
Postat av: Freelancer's Fashion

Oh vilket bra linktips! Jag tänkter ta och skaffa mig denhär iallafall:



http://www.dollydagger.co.uk/proddetail.asp?prod=TSSUIT1GRN&cat=9

2008-07-11 @ 18:40:07
URL: http://freelancersfashion.blogspot.com
Postat av: maximalin

Supersnygg! Så bra att du hittade nåt du gillar!

2008-07-14 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0