jag vet inte riktigt vad jag tycker om den...

I ett swap för ett tag sedan, så fick jhag två härvor med vitt silkegarn, och jag har haft problem med vad jag ska anväda dom till - varken silke eller vitt är någonting jag använder i vanliga fall. Jag funderade på sjal eller halsduk, men kom fram till att jag ville ha någon slags bolero eller minikofta. Efter en del fnulande, så har jag ett färdigt resultat, men jag vet inte om jag tycker att det vart helt ok, eller bara hemskt. Och eftersom den är alldeles för liten (än så länge!), så kan jag inte se om den ser bra ut på heller. Så här blev det i alla fall:



Sned och vind, men jag tror att det inte syns så mycket när den är på. Kanske jag skulle färga den i stället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0