jag har inte blivit taggad, men...

det här var en av dom roligare taggarna jag har sett, så jag hoppade på den rakt av, bara av mig själv, och jag taggar alla som vill också - här är ditt liv, men i bilder!


1. Malin Head, 2. vegan sailor moon, 3. Strömsund, 4. Green and Yellow, 5. Marit Bergman, 6. "Rooibos" Tea, 7. Portland, OR, 8. Black Chocolate in Japan, 9. Day 8/366

· At least I look creative..., 10. Create OLW, 11. Undecisive tree, 12. for my sister (jag målade den till hennes 30-årsdag)

Och eftersom jag inte orkar översätta, så blir det på engelska (eftersom man söker på flickr, så blir det bredare sökresultat på engelska också, men gör som du vill!):

one - what is your first name? Malin
two - what is your favourite food? veganskt (bara inte nånting med ruccola - food of the devil!)
three - what high school did you go to? Hjalmar Strömerskolan i Strömsund, Jämtland (Hjalmar Strömer fanns inte på flickr, så jag sökte på Strömsund)
four - what is your favourite colour? grönt och gult 
five - who is your celebrity crush? känns jag kanske lite för gammal för, men jag gillar verkligen Marit Bergmans stil
six - favourite drink? rooibos te
seven - dream vacation? Portland, OR, USA - känns på något sätt som min favoritstad, fast jag aldrig varit där (jag skyller på mina medbloggare)
eight - favourite dessert? choklad
nine - what do you want to be when you grow up? om jag bara kunde bestämma mig - någonting kreativt, i alla fall
ten - what do you love most in life? att få skapa
eleven - one word to describe you? obeslutsam
twelve - your flickr name? malinmaskros

rules: 
a: type your answer to each of the questions into flickr search
b: using only the first page, pick an image
c: copy and paste each of the urls for the images into mosaic maker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0