inte för att jag är någon stor-resenär direkt...

Jag tittade in på Kupan på väg från Willys, och fyndade en grön resväska. Precis en sådan hade jag hittat när jag jobbade på Myrorna (tillsammans med en "toalett"-väska), men hann aldrig köpa den. Till min stora sorg! Trots att vi fick köpa saker billigt där (100 kr/kg), så hade den väskan kunnat bli dyrare än i butik, då den är ganska tung (ganska dålig engenskap för en resväska utan hjul...), så jag lät den vänta för länge. Men den jag hittade idag var exakt likadan (kanske lite mindre), och kostade bara 30 kr - inte mycket att fundera över, särskilt som jag faktiskt behövde en resväska.



Jag hittade ochså en scarf med Stockholms-motiv, ett blåmönstrat förkläde (jag gillar gamla förkläden!) och en liten hög med böcker - tillsammans med resväskan slutade notan på hela 50 kr. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0