så bra jag kan begära!

Idag har jag på mig klänningen och den ena halsduken jag köpte igår, och känner mig faktiskt helt ok fin - ganska oväntat, för 1) jag har aldrig klänning (men alltid kjol), och 2) aldrig så här pass kort. Men det känns bra! Förutom när det blåser - det känns lite oskyddat. Och så känner jag mig som min lillasyster Jessica - det här är så hennes klädstil, inte min vanliga. Igår kände jag mig förresten också helt ok, det blev så pass bra som det kan bli, helt enkelt. Något som gör jättemycket, är att det börjar synas och kännas att jag har gått ner lite i vikt, även om jag har en hel del kvar. Det känns som om det allra värsta snart är borta - tvåsiffrigt känns mycket bättre än tresiffrigt (och nu vet ni precis hur stor jag är...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0