lååååååångsaaaaaaamt!

Att det har vrit tyst om viktväkteriet betyder inte att jag har gett upp, bara att det går så erbarmerligt sakta - sedan midsommar har jag bara gått ner 2-3 kg, eftersom jag går upp och ner samma kilo flera gånger om. Nu börjar jag närma mig - 6 kg, och alltså en stjärna till (2 hekto kvar - nåt jag hade hoppats på på söndag, vid nästa vägning). Och så får jag mens. Mens = upp i vikt. Oavsett hur bra jag håller mina points eller ej. Och på en gång känns det omöjligt att nå - 10 kg på min födelsedag (dvs att gå ner 4 kg på en månad). Crap. Men jag ger inte upp, jag fortsätter att räkna mina jäkla points - den här gången kommer jag att nå min målvikt, och jag kommer att hålla den.

Jag blev förresten väldigt positivt överraskad av höstkatalogerna - efter jul hoppas jag på att köpa en hel del kläder, i betydligt mindre storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0