jag sjunger etsy´s lov!

Jag tänkte bara tipsa om ett fantastiskt ställe, om du vill köpa konst som du är ganska ensam om, men ändå till bra priser. Förresten - köper du original, då ÄR du helt ensam om dom!

I vintras kom jag på den fantastiska idén att kolla Etsy efter tryck, och hittade så många som jag blev helt förälskad i, och köpte också några stycken (som fortfarande inte är inramade och uppsatta...):

    

(länkar till trycken i det här och det här inlägget, och länk till sista trycket här)

Som synes så har jag en ganska tydlig favoritstil... Men det finns massor mera - mina favoritkonstnärer är bla The Black Apple, Strangeling, Pinkytoast och blacklilypie, varav de tre sista är representerade här ovanför. Men ni behöver inte gilla det jag gillar - gå in på etsy, och sök - det finns hur mycket som helst, och hur fina saker som helst, och priserna är oftast helt fantastiskt humana! Du kan alltså handla billigare än på Ikea, men mycket, mycket roligare, och mycket personligare!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så söta! jag måste få tummen ur och skaffa etsy så jag kan sälja och köpa :)

2008-08-23 @ 07:52:32
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0