ett par tryck till

Jag köpte mig ett par tryck till, detta och detta. Med frakt och allt - lite drygt 200 kr. Jag borde kanske unna mig några nya ramar också - nu har jag Ikeas billigaste, målade vita. Men det får ble en senare fråga - hellre snygga bilder i ratiga ramar än snygga ramar med skräp inuti. Jag tror att det här är slutet för inramade vykort från Ikea för mig, när jag kommer hem åker dom ner.

jag jobbar min sista dag idag, jag har köpt roller och pensel, vilket betyder att i morron eller senare i helgen kommer jag att börja måla i vardagsrummet. Nåt jag absolute skulle ha gjort, är att köpa golvlister till köket, ska försöka få det gjort snart också. Vet inte om jag grejar hörnen på egen hand, eller om jag ska tigga och be svågern att hjälpa mig. Förresten, en dålig sak med Ikeas billiga vita golv: en av katterna kräktes i köket en natt för ett tag sedan. Kräket torkades bort, men kvar blev en röd fläck som inte går att skrubba bort. Jag ska göra ett försök med Klorin, annars måste den delen av golvet bytas ut. Tur att jag har kvar lite! Synd att allt måste bort (tror jag i alla fall) för att komma åt dom missfärgade "plankorna". Eller kanske inte - det kanske räcker med att ta bort sista raden, och sedan skjuta resten av golvet... äsch, jag vet inte, jag är långt ifrån en snickare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0