hur bra koll på datorer har jag??

Lade märke till mitt skickade meddelande, när jag svarade på min hemliga kompis mail. Meningen är ju att jag ska vara anonym, skaffade ett hotmail-konto bara för den saken, och vad ser jag som avsändare? Jajamen, namn och allt. Jätte-anonym, alltså... Så både min nuvarande SP och min förra hade inga större problem att hitta mig, om de drog slutsatsen att den som skriver malinmaskros förmodligen heter Malin. Eller så kanske dom inbillar sig, att så klumpig kan man inte vara (ledtråd: det är jag). Nån som vet hur man ändrar avsändarnamnet på Hotmail? Nu är ju skadan skedd, men till nästa gång kan det vara bra att veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0