gimme your stuff!

Hur kul det än är, så börjar jag bli lite less på SP8, det börjar bli svårt att hitta på bra presenter, och eftersom jag stickar näst intill ingenting nu, så känns det gammalt. Å andra sidan känns det säkert hur kul som helst i vinter igen.
Men det här, Gimme your stuff, verkar gigantiskt roligt. Det finns inga regler (mer än att man främst byter  sitt lands specialiteter), man skriver det man önskar och det man har att erbjuda, och länkar sedan till deras sida, och sedan hittar man någon (eller blir hittad) att byta med. Jag funderar allvarligt på det, för det finns en massa kul saker där ute. Jag skulle gärna vilja ha lite japanska prylar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0