träffgalenskap?

Jag förstår inte vad som tagit åt er läsare! Jag brukar ha sådär 20-30 träffar om dagen, nu var det 60 träffar för några dagar sedan, och igår var det över 90! Jag klagar inte, det är kul att fler hittar hit, men var kommer ni ifrån?! Det tog lång tid att nå 1000 träffar, 2000 gick fortare, och nu är jag på väg mot 3000 på nolltid. Jag vann aldrig några popularitetstävlingar i skolan, kanske har tiden kommit nu... Jag är glad att ni kommer hit! Ni är alltid välkomna, och har ni något att säga så är det alltid spännande att höra!

Jag firade förresten 1 år här i helgen - grattis till mig! Jag kan inte säga annat än att tiden går fort när man har roligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0