sporadiskt bloggande, jag vet...

Det känns lite halvjobbigt, att bara kunna blogga en, högst två gånger i veckan - jag som brukar sitta framför datorn två-tre timmar, sex dagar i veckan - det är straffet man får för att man jobbar... Antingen blir det business as usual efter januari, om jag inte får förlängd praktik, eller så får jag (och ni!) vänja mig vid ett mer sporadiskt bloggande. Vad som också kommer att märkas, är mitt köpstopp - det blir inte många inköp och lägenhetsfix det närmaste året, alltså får jag hitta inredningsinspiration på andra platser (nätet är ett bra ställe att leta på!) - jag lånade "Färg på tapeten" idag, jag har bara hunnit en liten bit in, men den verkar lovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0