chunky pages

Jag blir så väldigt insnöad på en sak, och har väldigt svårt att se utanför denna sak när jag väl är insnöad. Med detta vill jag säga, att det är väldigt lite inredning nu, och väldigt mycket chunky books (det blir mer inredning sen - jag är dessutom väldigt ombytlig) - även om jag ser fram emot att köpa nyaste Family Living! Jag har målat Trollkarlen från Oz hela helgen inför ett swap, sidorna är hittills o-blingade, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra, kanske jag bara ska sätta på band, garn och spetsar i matchande färger? Annars är det svårt att hitta på pryttlar (knappar, berlocker, pärlor, m.m.) som passar till Oz-temat. Så här blev sidorna, än så länge:



Och så här blev alla mina Pretty Girls:



Och eftersom jag kände väldigt mycket för Marie Antoinette i helgen (jag skulle faktiskt önska att jag tyckte bättre om Sofia Coppolas film, då hade den hamnat i DVD-spelaren!), så blev det två atc-kort och början till en chunky page. Jag hade tänkt att byta bort den först, men jag blev så nöjd med den, så jag behåller den - det blir mitt första bidrag till en Marie Antoinette chunky book.


Kommentarer
Postat av: jessi

Jätte fina! Vad duktig du är! Pretty girls o marie antoinette var fantastiskt snygga!



kram

2009-02-16 @ 12:53:53
URL: http://) www.lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0