trött!

Som ni ser, så är det ganska tyst här... Jag har väldigt lite data-tid, de två kvällar i veckan som bibblan har öppet när jag kommer hem, så är jag så trött att jag bara vill komma hem så fort som möjligt. Mina fötter är döende efter åtta timmar på betonggolv, och mina axlar värker efter att ha galgat kläder. Nästa vecka kommer jag att få börja sortera kläder i stället, och på sikt också prismärka. Dom sa, att egentligen får bara anställda sortera och prismärka, men att det vore synd att kasta bort all min kunskap på att galga kläder - det är alltid trevligt att bli märkt och uppskattad!

Ser förresten verkligen fram emot mitt första personalköp, jag har verkligen hittat en del guldkorn - en regnbågsrandig Kenzo-klänning och ett par guld-träskor bland annat - för att inte nämna alla vackra 40- och 50-talsklänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0