hjälp! ljudproblem med datorn! (numera fixat!)

Som sagt, dator och internet går som en klocka, men - jag skaffade Spotify idag, och jag kan inte spela musik på datorn - enligt Spotify är det fel på ljudkortet. Finns det någon som är lite datahaj där ute - vad gör jag för att fixa felet? Datorn känns bara halv (nästan) utan ljud, och jag har hittat så bra musik som jag vill kunna spela. HJÄLP!

ETA: Tack vare Jenny, så är problemet nu fixat! Nu spelar jag soundtracket till Amèlie från Montmartre via Spotify - fantastiskt! Ännu bättre, då min CD-spelare håller på att lägga av... Tack Jenny!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag är verkligen ingen expert, men det kan nog vara bra att kolla så att du har de senaste drivrutinerna till ljudkortet. Bara att leta upp på tillverkarens hemsida, ladda ner och installera.

2009-05-01 @ 10:25:47
URL: http://www.jennyandreasson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0