oemotståndliga lagerhaus!

I förra inlägget skrev jag att jag inte kunde låta plånboken ligga kvar i väskan på Lagerhaus, men jag skrev aldrig vad jag köpte. Över huvud taget, så hittade jag så mycket fint där, bland annat ett par salt/peppar-ströare i form av fåglar (finns dom kvar nästa gång, så kanske dom råkar följa med hem...), en ekollon-ljuslykta, och en hel hylla med ett nytt frukosttema - supersnygga 70-taliga saker. Och där var det en del saker som slank med - ett underlägg, en kökshandduk och en födelsedagspresent (jag hade lätt kunnat köpa de flesta sakerna på hyllan!), och så köpte jag ett par små skålar i rosa, med rosor och guldkrull på insidan - oemotståndliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0