lite lessen...

Min katt har diabetes, och har haft det ett ett par år, men nu går det fort utför, och jag har beslutat att det är dags att låta honom få somna in. mina föräldrar kommer och hälsar på om tre veckor, så jag tänkte göra det då. Jag har varit tvungen att åka kommunalt de senaste gångerna jag har avlivat katter, och det är ingen höjdare, mycket bättre för både honom och mig att få skjuts.

Lite mindre sorgligt: min lillasyster hittade en kattunge för sådär en månad sedan, så föräldrarna tar med honom ner, så får han flytta in istället, så slipper Titus bli ensam kvar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch så sorgligt!

2008-10-19 @ 22:28:48
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0