vad jag gör när jag inte fiffar hemma

I våras upptäckte jag något som heter ATCs, Artist Trading Cards, som är konstkort i storleken 2,5"x3,5" (ca 6,5x9 cm). Man kan göra dom i vilken teknik man vill (väldigt tacksamma att prova nya saker på, i och med att dom är så små!), akvarell, akryl, collage, tusch, tyg, glas, metall - precis vad man vill! Och sedan kommer finessen - sedan byter man dom! Jag byter både direkt och i swappar, och har hur roligt som helst med dom. Mest håller jag till på atcsforall.com, men har också bytt via flickr (sök på atc, både på grupper och på foton). Och nu i höst så har jag också hållit i egna swappar - hur kul som helst!


Till Mixed Media Cupcakes.


Till Mixed Media Marie Antoinette.

  
Till ett privat byte.


Till The Dark Gathering.


Till Wonderland Tarot - ett av de swap jag har hållit i.

Kommentarer
Postat av: Maria

Verkar ju skoj!! Om man bara hann med så skulle jag göra det!

2008-11-12 @ 23:10:11
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0