loppis i ishallen - äntligen!

Varje år som jag har bot i Nynäs (jag flyttade hit 1999), så har jag missat loppisen i ishallen. Utom i år! Och gissa om jag har missat något bra - bra saker, bra priser. Enda trösten är, att jag har inte samma stil nu som då, så jag hade antagligen köpt hemska saker. I lördags köpte jag bara bra saker, dock:



Den stora gröna spegeln köpte jag på väg därifrån - 10 kr. De små skålarna kostade 20 kr, assietten under dom kostade 5 kr, ugnsformen och stekgrytan kostade 10 kr - tillsammans! - assietterna med blommor kostade 20 kr, denn blå yllefilten 10 kr och högen med Starlet 20 kr. Fabulous! Och så fick jag en stekpanna i gjutjärn av min lillasyster - precis vad jag behövde! Tack, Linda - den funkade hur bra som helst!


Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Åhhh jag älskar loppis!!

2008-08-05 @ 11:31:25
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Älskar din fina pall :) klart jag ville ha med dig på sidan, folk gillar verkligen ditt hem ;) sitter och målar som en liten gnu på en tavla nu men jag får nackspärr... uhuuu...

2008-08-05 @ 16:00:36
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0