jepson via mamamekko

Jag har ju kommit fram till att vitt i kombination med retro (för att vara generös, så säger vi 50-70-tal, det är synd att begränsa sig!) är absolut snyggast, och perfekt för mig att leva med. Och tydligen funkar det för fler än mig. Såg hos mamamekko att Jepson i The Ark var med i Family Living, och han bor jättesnyggt!

image295

image296

Som taget ur "Tillsammans"! Eller min egen barndom på 70-talet - med en 00-tals-piff på det hela förstås. I like! Sofforna och soffbordet påminner om en grupp som jag såg på Retro här i Nynäs, jag har inte riktigt kunnat glömma den, undrar om den finns kvar? Vit och grön, äkta 70-tal, låg och fyrkantig, så läcker!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Allt bra med dig? :)

2008-04-25 @ 12:19:16
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0