mera presenter till mig

Tydligen tyckte jag inte att jag hade skämt bort mig nog, och tydligen så tyckte jag att skulle ta omvägar runt min tomma plånbok (dvs skjuta på lite utgifter till nästa vecka), för nog handlade jag hem ett par skönheter, allt. Min tröst är att det inte blev så tokdyrt, och jag känns så himla nöjd med mina köp. Först hittade jag en graverad glasskål med lock på vår lokala tygaffär, otroligt vacker (passar jättebra på min "pyntbricka" på köksbordet!), och när den visade sig kosta bara 110 kr, så var jag tvungen att slå till - den såg ut att kosta det tredubbla, minst! Och så gick jag till Åsa & Årstiderna (se ett tidigare inlägg), som hade massor av nya, fina saker (underbart paraply från Lisbeth Dahl, betongkrukor, pressglas, "Franske stemninger" med mycket mera), som tur var hade jag lite kontanter på mig, och hon tar inte kort, så jag köpte bara en fyrkantig plåtlåda, jättesnygg, och perfekt att förvara värmeljus i. Två köp jag är jättenöjd med!

image64

image65

På lördag åker jag in till Stockholm med systerbarn, ska handla lite swap-presenter, och skulle jag hitta något perfekt hem till mig, så slår jag kanske till. Annars hade jag tänkt till Blomsterhuset en sväng på söndag - underbar affär, underbara saker, bra priser på det mesta!

PS! Det visar sig att jag inte behöver vara barnvakt - yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0