otur i kärlek, otur i spel, tur i tävlingar?

Eller hur är det man säger? Jag har redan bloggat om det här på min vanliga blogg, dandelion daisy, men jag vet att det finns dom som hoppar över den pga att den är på engelska (jag känner dig nog, JessicaPersika!), och skryt mår bara bra av att spridas runt, eller hur?

Har ni sett dom trevliga tävlingar som brukar dyka upp i bloggar? Med väldigt trevliga priser! Jag deltar i alla jag ser, men vinner aldrig. Utom idag! Den väldigt inspirerande bloggen Yvestown gav bort ett par rullar med rosa (jättefint!) paketpapper, och jag vann! Hurra!

image139

Och vad som nästan känns som ett förstapris, är att Leila Lindholms bakbok, "A piece of cake", kommer ut i april. Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0