målarnisse

Som jag nämnt tidigare, så kan man sällan lite på att Retro dyker upp som lovat - bordet kom helt enkelt inte igår. Det är ändå ok om dom inte hann, eller om det blev bortgllömt, men en liten rädsla gnager ändå i bakhuvudet - tänk om det blivit någon miss, och dom sålt bordet till någon annan! Jag vet, jag vet, jag är en anings paranoid. Men, det blev lite målat ändå, jag målade ett sista lager vitt på mitt sidobord, ett lager till på min lilla pall, och första lagret på min vägglampa och på två Ikeapallar image90. Jag gillar verkligen "duken" ovanpå pallen, men tycker inte om träet, så jag vägde för och emot, och kom fram till att träet var värre, så nu blir dom vita. Och det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0