är huvudet ivrigt, så får kroppen lida!

Jag målade vägghyllorna igår, och sydde en kjol till min vägglampa. Jag är inte helt säker på kjolen, jag tror att det blev lite för mycket tyg, och alltså lite väl mycket rynkor, men jag ska tänka lite på saken, kanske ser den bättre ut om några dagar. Annars blir det att sy om den, och korta av den lite, det borde inte bli ett jätteprojekt, inbillar jag mig. Dessutom, tror jag att kjolen är en tillfällig lösning, jag vet inte om det är den lampskärm jag egentligen vill ha där, vi får se.
Jag skruvade upp vägghyllorna i sovrummet i morse, det blev helt ok, bara det att en hylla lyckades bli åt helsicke sned, så jag måste göra om det, men det blir inte idag. Jag har haft så ont i ryggen sedan i förra veckan, och i morse så kändes det lite bättre, men sedan jag borrat och skruvat hyllorna, så var det åt skogen igen. Där fick jag för att jag inte kunde vänta...
Jag har köpt mer garn till min virkade mormorspläd, också, och har börjat virka på ännu en ruta, som tur är så går det helt på räls, i alla fall, åtminstone än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0