lite som en utpyst ballong...

Jag är hemma från jobbet, jag har packat upp och provat mina personalköp, och vad kan jag säga? Det är dumt att trissa upp sina förväntningar, för man kan sällan leva upp till dom. Och det var ett dåligt beslut att inte ta hem och prova en del plagg igår. Så här blev det: Den randiga tröjan var lite väl liten, Kenzo-klänningen hade en rätt märklig passform, och BH:n var för liten (jag hade för mig att det var den storleken jag hade i just den BH:n, men tydlighen inte...). Träskorna tror jag blir bra, de passade i alla fall, sjaletten var perfekt, och väskorna underbara. Och påsen med pyssel, den älskar jag!



Blir någon förvånad, om jag säger att jag redan börjat göra planer för nästa köp? Jag ska försöka tömma lådan lite mer nästa gång, och köpa en massa lätta saker - nu slukade klänningen och träskorna 120 kr - nästan halva köpet. Och så ska jag försöka att låta bli att hitta mer saker att lägga ner i lådan - lättare sagt än gjort (idag lade jag ner en svart blus/tunika, en leopard-BH, en röd väska och ännu ett par nylonstrumpor)! Och imorron ska jag gå igenom lådan igen, och försöka plocka ur en del, och att packa om så att allt (och gärna lite till) ryms. Jag håller på att försöka sluta äta godis - min låda är numera min nya besatthet. Märks det?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Godmorgon pinglan! Jätte fina fynd ju! Och på torsdag smäller det igen!



Nu ska jag börja min söndag, vi ska till Bauhaus och köpa blommor, syns i morrn :)

2009-05-10 @ 10:10:21
URL: http://balansgang.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0