veganskt nytillskott i bokhyllan

I senaste bokutrensningen, så rykte en del vegetariska kokböcker också, en del som jag aldrig öppnade, andra helt oinspirerande. Eftersom jag älskar böcker, så måste nya komma i deras ställe, och jag har just beställt tre stycken på bokus: Vegan with a vengeance, Vegan cupcakes take over the world och Guld av grönt. De två första läser jag bara bra saker om på Amazon, den tredje har jag aldrig sett förut, men en vegankokbok på svenka, hur ofta händer det? Det är klart jag slår till! Dom borde komma inom två veckor, jag berättar för er vad jag tycker om dom då.

Har ni förresten lagt märke till något? Jag har skrivit flera inlägg, bara på ett par dar! Kors i taket!

Förresten, författarna av Vegan with a vengeance och Vegan cupcakes har en hemsida, kolla in den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback