medans så lyssnar jag på psychobilly

Jag vet, jag har varit osedvanligt tyst om nästa personalköp och den skattkista som är min Myrorna-låda. Nej, jag längtar inte mindre efter mitt nästa personalköp, men det har inte upptagit min värld fullt lika mycket den här gången. Jag har aktivt försökt att undvika att lägga i nya saker, jag tittar väldigt lite på de kläder som hänger på ryttarna. Men det är svårt att helt undvika att se fina saker, särskilt när jag står och sorterar. Så lite har hamnat i lådan... Men bara lite, och mest små saker. Så förhoppningsvis så kommer det att synas skillnad när jag plockat ihop min personalköpspåse nästa vecka (vari det troligen hamnar ett par randiga tröjor, ett par skor, en kjol, en regnjacka, BH:ar (jag ger inte upp - jag måste få tag på några som passar! Och ja - dom är förstås oanvända), och så tänkte jag försöka få med några gamla fina kläder också). Den här gången tänker jag utnyttja möjligheten att prova kläder dagen innan - det blev ett par mindre glada överraskningar sist. Och sen kommer jag förstås att visa er allt fint!

Mina väskor var förresten ett bra köp - jag använde LeSportsac:en i helgen, och Jenny Hellström har följt med till jobbet i veckan. På mig har jag också haft min randiga tröja - den var också ett bra köp!

Nu sitter jag och lyssnar på psychobilly - jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0