och så gick det uppför, och så utför igen...

Det låter som om jag kommenterade Vasaloppet... Jag slutade på hunddagis för två veckor sedan, och var rätt låg efteråt. Låg = jag åt. En massa. Och jag har inte gått speciellt mycket heller (känns som ett stort slöseri med den kondis jag faktiskt lyckats bygga upp). Så fyra kilo upp, visade vågen på ett ungefär. Nu har jag ett tomt kylskåp och en tom plånbok, och håller mina points utan problem, och svisch - ner två kilo. VIlket borde betyda, att innan jag får pengar den 25:e, så borde alla fyra kilo vara borta. Och sen ska jag inte köpa goda saker i stället för mat (även om choklad lockar mig mycket mer än mat, tyvärr...). Faktiskt borde jag lära mig, att godis inte är godis - mat är godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0