nytt hår!

Ska jag göra om mig, så gör jag förstås om hela mig - jag var och klippte mig idag. Jag har en sån tur att min lillasyster är frisör (duktig också!), så jag klipper mig gratis och färgar billigt, och nu får jag också låna ett plattjärn. Det blev en page à la Katie Holmes, fast utan lugg. Tyvärr är jag helt lugg-handikappad, alldeles för stora virvlar. Men det blev bra ändå, jag är jättenöjd. Jag ska definitivt få syrran att ta en bild, så att hon kommer ihåg till nästa gång hur det ser ut. Kanske jag tom delar med mig av den...

 
Ok, det blev mina egna bilder (vet ni hur svårt det är att ta bilder på sig själv som ser något sånär normala ut?!), och faktiskt den första gången jag visar hur jag ser ut på nätet. Tyvärr får man bara en aning om hur snyggt håret faktiskt blev, men ni ser min förkärlek för ögonskugga i färg. Blått, grönt, rosa, gult... vad som helst, bara inte brunt/beige/naturellt. Och jag håller inte ett dugg med Ebba von Sydow om att färgade ögonskuggor är no, no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0