vad är ditt varumärke?

Ett personligt varumärke är något att sträva efter, har jag läst nånstans - nånting som var och en borde ha. Kanske din parfym, dina knallröda läppar, att du alltid använder en reservoarpenna... Något som är typiskt dig, och när någon ser det någon annanstans, så tänker dom på dig. Parfym är verkligen en sådan sak, speciellt i generationerna före våran - de använde alltid samma parfym, kanske bytte dom till någonting lite tyngre till kvällen, och varje gång du kände doften av just den parfymen, så tänkte du på din mamma. Själv har jag använt massor av olika parfymer, en del har jag tyckt bättre om än andra, men ingen har blivit mitt varumärke. Det känns som det är dags att göra mig av med min nuvarande samling, och gå på jakt efter en varumärkesdoft. Jag tänker mig någonting lite äldre, inte så vanlig - jag vill inte känna min doft hos någon annan! Och jag skulle absolut vilja bli en av dom som alltid använder höga klackar och nylonstrumpor (gärna i någon rolig färg!), jag älskar hur höga klackar ser ut på kvinnor, och hur man går i dom. Eller, hur andra går i dom - jag har alltid platta skor, för jag är usel på att gå i klackar. Jag försöker att träna upp mig, att gå från lägre klackar till högre, och från kraftigare till smalare. Jag hoppas på att min kommande viktminskning ska hjälpa till också - nu får jag väldig fort väldigt ont i fötterna.

Så berätta - vad är ditt eget, personliga varumärke? Vad är det som är speciellt för dig, vad får andra människor att tänka på dig i din frånvaro? Kanske du som jag behöver jobba på saken, kanske du redan är ett färdigt paket?




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0