några huskurer?

Idag är jag hemma från jobbet, sedan några dagar har jag urinvägsinfektion (både ont och krångligt), så jag hoppas på att en dags vila ska bättra på hur jag mår. Men jag undrar - är det någon som har någon huskur (billig!) som funkar mor urinvägsinfektion? För mig brukar det funka med vatten med mycket citron, men i brist på citron, så har jag druckit vatten med äppelcidervinäger - surt som surt, tänker jag. Jag vet inte om det är mindre effektivt, eller om jag har en envisare släng den här gången. Jag vet att jag borde gå till doktorn, men jag har inga pengar, vare sig för doktorsbesök eller penicillin. Så än så länge dricker jag äppelcidervinäger och håller tummarna. Förresten - efter några glas, så smakar det inte så illa...

Kommentarer
Postat av: Huskurslexikon

Gott om huskurer finns hos oss:



akomma/huskurermoturinvagsinfektion" rel="nofollow">http://huskurslexikon.se/perakomma/huskurermoturinvagsinfektion



Hoppas det löser sig för dig!

2009-06-12 @ 13:56:39
URL: http://huskurslexikon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback