bitter, jag?

Jag ser fram emot Vegomässan på lördag! Men mitt sällskap är hur trist som helst - ena systern bangar ur, då hon tycker att barnpassningen inte nådde upp till hennes kriterier. Andra systern undrar om hon kan åka in senare, så att hon slipper gå på mässan (hon föreställer sig horder av alternativt utseende ungdomar, och mat som ser ut som koblajor). Och kompisen säger ok, men visst kan vi hänga i affärer resten av dagen. Visst är dom roliga? Jag behöver skaffa nytt umgänge, nu! För om dom inte skärper till sig, så åker jag ensam - det var faktiskt meningen att det skulle vara min dag, i stället för något annat födelsedagstjolahej, så vill jag gå på Vegomässan. Man skulle ju tro att dom respekterar mig så pass, men tydligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback