jag var på vegomässa

Ok, det är ett par veckor sedan, men jag har inte kommit mig för att uppdatera. Vegomässan, alltså. Jag tror att jag gjorde en miss, som gick så pass tidigt på förmiddagen, för det var SÅ MYCKET FOLK! Det var väldigt svårt att ta sig fram till utställarna, eller att ens se vad de var för några. Jag hade förväntat mig mer provsmak, så det var en liten besvikelse (även om det som fanns var goda!). Men jag fick en förlängning av mitt medlemsskap i Veganföreningen av min syster, och inträde till mässan av min andra syster, så det var väldigt bra presenter. Även om jag hade önskat att dom var lite mer entusiastiska - de gjorde rätt klart att de bara var där för min skull, och när-kan-vi-gå-och-shoppa? Men det var en helt ok mässupplevelse, och till nästa gång, så vet jag att jag ska gå senare på eftermiddagen. Om det inte var lika illa då, nån som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback